ترفندهایی برای کاهش کالری در وعده شام

ترفندهایی برای کاهش کالری در وعده شام

مجموعه : رژیم غذایی ، تغذیه و سلامتی
ترفندهایی برای کاهش کالری در وعده شام

یکی از روش های لاغری کاهش کالری دریافت شده در وعده غذایی شاماست. اگر می خواهید در وعده غذایی شام تان کالری کمتری میل کنید این ترفندها را به کار ببرید.

اگر به دنبال چند راه ساده برای کاهش کالری در غذای خود هستید این تغییرات را با این جایگزین‌های ساده آغاز کنید.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری به این گزینه‌ها اشاره می‌کند:

1 – برای کاهش کالری، به‌جای سرخ کردن سبزی‌ها در روغن و کره، آن‌ها را بخارپز کنید.

2 – از فرآورده‌های لبنی کم‌چرب یا بدون چربی استفاده کنید.

3 – در رستوران یا دسر انتخاب کنید یا نوشیدنی و سعی کنید هر دو را باهم سفارش ندهید تا کالری کمتری میل کنید.

4 – به‌ جای پیتزای گوشت، پیتزای سبزیجات سفارش دهید. همچنین پیتزایی انتخاب کنید که پنیر کمتری داشته باشد. با این کار کالری کمتری به بدن تان می رسد.

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه